Wychodząc naprzeciw ewentualnym pytaniom, postaraliśmy się uprościć załatwianie wszelkich spraw i przypominamy, jak można je załatwić w najprostszy sposób:
Wszystkie sprawy związane ze świadczonymi przez nas usługami mogą Państwo załatwić poprzez całodobową Infolinię lub E-mail: 22 300 20 00; e-mail:point@ip-point.pl
Sprawy związane z płatnościami:
- Wszelkie płatności przyjmujemy elektronicznie.
- Dane rachunków dostępne są na naszej stronie internetowej w Panelu Klienta: http://ip-point.pl/ebok/
Aneksy do umów:
- Posiadamy całodobową Infolinię : + 22 300 20 00
- Możesz również wysłać E- mail na adres: point@ip-point.pl , a My skontaktujemy się z Tobą
Nowe Umowy i Usługi :
- Dział Handlowy pracuje od poniedziałku do piątku, w godz. 9:00 – 17:00 , pod nr telefonu: 786 867 082
Zwroty Sprzętu:
- Wydłużamy czas zwrotów z terminem marcowym, do końca kwietnia 2020
Cesje umów:
- Wystarczy skorzystać z naszej Infolinii: + 22 300 20 00